Communicatieworkshops

IT SELF SERVICE

We laten je mogelijkheden zien om IT-gebruikers hun eigen (sh)IT op te lossen. Samen met klanten en IT onderzoeken en ontwerpen we een roadmap voor IT self service en wat nodig is voor een positieve beleving.

WHATEVER IT TAKES

Kun je hier niet vinden wat je zoekt? Misschien dat dé oplossing niet bestaat, maar we vinden altijd een oplossing voor jouw communicatie uitdagingen. Een intakegesprek is altijd gratis. Bel of mail ons.

NPS MONITOR

We richten een eigen klanttevredenheids-meter in voor IT o.b.v. het Net Promoter Score systeem. De dienstverlening wordt on-the-spot beoordeeld in plaats van vooroordelen en hear-say. Benut deze geweldige kans.

ABC of ICT

Eye-opening business simulatie spel voor het verbeteren van klantgerichtheid en business – IT alignment. Het is dé basis voor strategische IT-besluitvorming, teamwork en het creëren van business value. Meer informatie…

PULSE4PROJECTS

Periodieke, anonieme enquête onder IT-gebruikers die inzicht verschaft over het vertrouwen in een lopend IT-project: wat goed gaat, wat minder, waar de weerstand zit en waarom. Prima input voor gerichte interventies voor een snellere adoptie en projectresultaat.

WHAT's in the SLA

Veel (interne) klanten weten echt niet wat IT’s service-overeenkomst (SLA) inhoudt. We kijken met klanten én IT naar die afspraken, of ze nog kloppen, we nemen misvattingen weg en zorgen voor reële verwachtingen over en weer.

MEET THE CUSTOMER

Wij organiseren onsite informatiesessies waar IT-medewerkers hun klanten ontmoeten in een open en collegiale sfeer om wederzijds begrip van elkaars business en werkwijze te bevorderen.

MISSION COMPLETED

Net als andere organisaties, gaat ook IT z’n missie en visie uitdragen, zowel intern als extern. We vertellen de stakeholders precies waarop IT afgerekend mag worden als basis voor een eerlijke beoordeling.