Communicatieworkshops

communicatieworkshops

  • IT self service

    We laten je mogelijkheden zien om IT-gebruikers hun eigen (sh)IT op te lossen. Samen met klanten en IT onderzoeken en ontwerpen we een roadmap voor IT self service en wat nodig is voor een positieve beleving.

  • Whatever IT takes

    Kun je hier niet vinden wat je zoekt? Misschien dat dé oplossing niet bestaat, maar we vinden altijd een oplossing voor jouw communicatie uitdagingen. Een intakegesprek is altijd gratis. Bel of mail ons.

  • NPS monitor

    We richten een eigen klanttevredenheids-meter in voor IT o.b.v. het Net Promoter Score systeem. De dienstverlening wordt on-the-spot beoordeeld in plaats van vooroordelen en hear-say. Benut deze geweldige kans.

  • Grab@Pizza

    Eye-opening business simulatie spel voor het verbeteren van klantgerichtheid en business – IT alignment. Het is dé basis voor strategische IT-besluitvorming, teamwork en het creëren van business value.

  • PULSE4IT

    Periodieke, anonieme enquête onder IT-medewerkers voor het meten van vertrouwen en commitment om IT succesvol te maken. De scores zijn input voor gerichte interventies en voortgang t.o.v. KPI’s.

  • SLA(MMED)

    Laat je niet langer om de oren slaan omdat klanten niet weten wat de service-overeenkomst inhoudt. We kijken met klanten en IT of de afspraken nog kloppen, nemen misvattingen weg en stellen reële verwachtingen.

  • IT ontmoet z’n klanten

    Wij organiseren onsite informatiesessies waar IT-medewerkers hun klanten ontmoeten in een open en collegiale sfeer om wederzijds begrip van elkaars business en werkwijze te bevorderen.

  • missie voltooid

    Net als andere organisaties, gaat ook IT z’n missie en visie uitdragen, zowel intern als extern. We vertellen de stakeholders precies waarop IT afgerekend mag worden als basis voor een eerlijke beoordeling.

Over BePresent

Wij zijn een specialistisch en innovatief communicatiebureau met verstand van IT. We helpen IT-organisaties hun diensten en opbrengsten te verbeteren met marketing, (project) communicatie, coaching. Wij zorgen dat IT (weer) een positief imago krijgt en aan de verwachtingen van hun klanten en organisatie voldoet. Maak ook kennis met de verrassende effecten van onze diensten. Neem snel contact op.

Jouw businesscase

Als je serieus nadenkt over de meerwaarde van een beter imago van je IT-afdeling, je eigen reputatie als IT-leider, betere samenwerking met klanten en minder fouten in de operatie, wat is dan je businesscase?

En... waar wacht je nog op?

Back to Top